Am revenit cu un alt top 9 de cărți! :))
Data trecută, mi-a fost greu să fac o mică selecție din cărțile pe care le-aș recomanda, oricui, oriunde, oricând, așa căă… am făcut și partea a 2 a.
Specific din nou: Merită să le citești, ai cuvântul meu! 😡
- Cincizeci de umbre descătușate – E L James
Romantic, amuzant și încărcat de erotism. Acest roman te cucerește, te captivează și te domină. Nu, nu, nu!!!! Stai așa!Partea asta, mi-a plăcut cel mai mult…este mai puțin erotică ca restul părților, să știi. :)) Anastasia și Christian au acum totul: dragoste, pasiune, intimitate, bogăție și o mulțime de posibilități privind viitorul lor. A fi împreună este o provocare plină de neprevăzut. Ana învață să împărtășească stilul de viață opulent al lui Christian fără să-și sacrifice propia identitate. La rândul său, Christian trebuie să-și înfrângă dorința nestăpânită de control în timp ce se luptă cu demonii din trecutul său chinuitor.Tocmai când se pare că forța iubirii lor va eclipsa orice obstacol, soarta conspiră pentru a face ca temerile cele mai adânci ale Anei să devină realitate. Citește-o! Este peste film!!!
2. Hoțul de cărți – Marks Zusak
😡 Este o poveste despre puterea cuvintelor de a crea lumi. Este o poveste despre dragostea de cărți și de cuvinte, pe măsură ce Liesel învață să citească cu ajutorul tatălui ei adoptiv, care cântă la acordeon. În curând, va fura cărți de la incendierile de cărți organizate de naziști, din biblioteca soției primarului, și de oriunde le mai putea găsi.
3. Ce ne spunem când nu ne vorbim – Chris Simion
Pf, cartea asta, te acaparează. Un diagnostic fatal o determină să o ia la fugă și să se ascundă. Abandonează tot. Pleacă din țară ca să-și trăiască sfârșitul într-o singurătate deplină, scriind mail-uri pe care nu le trimite niciodată. După vreo 2 ani, își reface analizele. E sănătoasă tun, fără urmă de neoplasm, prin urmare, ÎN VIAȚĂ. După 2 ani în care a dansat tango cu moartea, revine în povestea din care evadase, dar nu se mai identifică profund cu nimic.
4. Ea și el – Marc Levy
Uh. Este vorba despre Mia și Paul. Ea este actriță, el scriitor. Se cunosc prin intermediul unui site de întâlniri amoroase, dar nu devin iubiți, ci prieteni. Și așa vor rămâne. Sau poate nu. Ea are mult succes, el nu prea, de fapt, ea e faimoasă, el nu-și dă seama. Ea se simte singură, la fel si el. El este amuzant, ea face gafă după gafă. Ea nu trebuie să se îndrăgostească. Nici el.
5. Am să te iubesc până la sfârșitul lumii – Marius Tucă
Ooook, dragi băieți (voi cei care sunteți romantici, cu voi vorbesc). Dacă nu ai suficiență inspirație pentru un cadou, ți-o recomand. Poeziile lui Marius Tucă sunt cele mai bune și romantice. Dacă nu ai idei pentru o declarație frumoasă, spune Marius în locul tău. :))
6. Invizibil – James Patterson
Este o carte greu de citit din cauza grozăviilor din paginile sale, dar este și mai greu s-o lași din mână. Lectura acestei cărți se aseamănă cu senzația pe care o ai atunci când încetinești ca să te mai uiți la un accident auto cumplit. Știi că nu ar trebui să faci asta și totuși o faci. Cartea asta, m-a ținut trează toată noaptea. Este vorba despre Emmy, analist de informații la FBI, nu-și găsește linistea. Sora ei, a murit într-un incendiu pe care autoritățile îl cataloghează ca fiind un accident. Ea are însă o altă ipoteză, sora ei, a fost asasinată. Nimeni n-o crede, până în clipa în care găsește dovada pe care nimeni n-o mai poate ignora.
7. Înainte să te cunosc – Jojo Moyer
Este o carte romantică și imprevizibilă, care-ți provoacă să te întrebi ce e de făcut atunci când, de dragul celui pe care-l iubești, trebuie să-ți sacrifici propia fericire. Este vorba despre Lou și Will. Will suferă un acciedent de motocicletă, iar acest lucru l-a făcut să-și piardă dorința de a trăi. Ceea ce Will nu știe este că Lou e pe cale să-și facă apariția în lumea lui într-o explozie de culoare. Nici unul dintre ei nu știe că urmează să schimbe destinul celuilalt pentru totdeauna. Pf, da, recunosc, cartea asta chiar m-a făcut să trec prin toate stările. N-am cuvinte. GENIALĂ.
8. După ce te-am pierdut – Jojo Mayes
Exact, continuarea de la ” Înainte să te cunosc”. Când o poveste se sfârșește, alta începe…Lou are o mulțime de întrebări. Va reuși vreodată să treacă peste iubirea vieții ei? Ceea ce Lou știe sigur este că ceva trebuie să se schimbe. Într-o noapte, la ușa ei bate cineva. Oare străina care îi apare la ușă are răspunsurile pe care ea le caută sau îi aduce alte întrebări? Dacă închide ușa, viața ei va continua ca până acum: simplă, ordonată, singură. Dacă o deschide, va risca totul.Însă Lou i-a făcut o promisiune lui Will: să trăiască. Și, dacă vrea să o respecte, trebuie să deschidă larg ușa. Este un roman provocator și captivant, care reușește să surprindă întreaga complexitate a iubirii.
9. Eu sunt Malala – Malala Yousafzai și Christina Lamb
Sorry pentru aspect. N-am cartea propriu-zisă, dar am o scuză, ok? Eram în Germania, nu mai aveam ce să citesc. Mi-a recomandat cineva cartea, avea prea multe cuvinte de laudă la adresa ei, așa că… am găsit-o și eu, în format PDF. :)) Este vorba despre povestea unei fete care a luptat pentru educație și a fost împușcată în cap de talibani.Această poveste, îți întărește credința în puterea oamenilor de a schimba lumea.Este o poveste despre lupta pentru dreptul fetelor la educație, despre un tată care, înființează el însuși o școală. Și-a încurajat permanent fiica să se exprime liber și să continue să învețe. Totodată, este mărturia curajului unor părinți care își iubesc cu ardoare fiica, într-o societate care prețuiește fiii. Citește-o! ACUM, nu mai sta!
Okkk, cam astea fiind și recomandările pe săptămâna asta. :)) Mai am, stați liniștiți. Vă mai las câteva săptămâni! Aveți timp să le citiți! 😡
Spor!